Marţi, Nike a prezentat cu mare pompă noul său model de adidași conectați, Nike Adapt BB, care prezintă particularitatea de a se strânge automat în jurul piciorului proprietarului. La New York, marca de echipamente sportive a dezvăluit „primul său pantof conectat conceput pentru performanțe sportive pe teren”. Nike Adapt BB (pentru „baschet”), care va fi disponibil pentru vânzare din 17 februarie la preţul de 350 de dolari, în Statele Unite, utilizează tehnologia „Adapt”, deja prezentă în Nike HyperAdapt 1.0, lansată în 2016. Spre deosebire de sora sa mai mare, Nike Adapt BB este concepută pentru practicarea sportului, nu doar ca simplu accesoriu de modă și pentru „streetwear”. Folosind un sistem de presiune, tehnologia „Adapt” permite pantofului să se strângă automat pe picior, fără a fi nevoie să se recurgă la șireturi. Cu ajutorul unei aplicaţii pe smartphone, proprietarii lui Nike Adapt BB îşi vor putea ajusta mai mulți parametri ai încălțămintei, cum ar fi nivelul presiunii din jurul piciorului sau culorile ledurilor din talpă.
„Am ales intenţionat baschetul ca primul sport pentru Nike Adapt, din cauza a ceea ce sunt obligaţi să suporte sportivii, din cauza pantofilor lor”, a explicat într-un comunicat Eric Avar, responsabil de inovaţii pentru brandul Oregon.
„În timpul unui joc de baschet, dimensiunea piciorului atletului se modifică, iar capacitatea de a slăbi pantofii pentru a crește tensiunea arterială și apoi de a-i strânge pentru a îmbunătăți performanța constituie un element-cheie”, a spus el.
Datorită diverselor sale parteneriate în lumea sportului, Nike îşi va vedea noul model lansat în această seară de Jayson Tatum, jucător al echipei NBA din Boston Celtics./rcostea/vdraguta
www.lefiagro.fr – 16 ianuarie