La standul Dacia din cadrul Salonului Auto de la Paris, un client spaniol a primit ieri, 14 octombrie, din partea lui Nicolas Wertans, Directorul de vânzări al Grupului Renault la nivel mondial, cheile maşinii sale, un model Dacia Sandero Stepway. Şi nu orice vehicul, ci modelul Dacia cu numărul 3 000 000 vândut din anul 2004 şi până în prezent.
2014 se anunţă din nou un an excelent pentru Dacia, în contextul în care vânzările mărcii au progresat cu 24,4% pe primul semestru.
De altfel, Dacia – marca ce oferă cea mai tânără gamă de modele din piaţa auto mondială – înregistrează o creştere a rezultatelor în toate ţările din Europa. In această zonă geografică, creşterea vânzărilor este de 36,2% pe primul semestru al anului în curs.
In bazinul mediteranean, Dacia a reuşit să crească în cotă de piaţă în toate ţările din regiune, în ciuda unor contexte economice mai puţin favorabile.
Şi încă o noutate: marca Dacia va începe să fie comercializată şi pe piaţa din Israel înainte de sfârşitul anului, aceasta după ce în 2013 s-a lansat cu succes în alte 6 ţări: Marea Britanie, Irlanda, Danemarca, Norvegia, Cipru şi Malta.