Filmul intitulat „Interviul care ucide!” a avut încasări de peste 31 de milioane de dolari după difuzarea sa online, anunţă Compania Sony Pictures. Această comedie a fost închiriată sau cumpărată de peste 4,3 milioane de ori între 24 decembrie şi 4 ianuarie pe platformele online şi de video la cerere. Kazuo Hirai, patronul Sony, le-a mulţimit celor care au susţinut grupul său şi au permis apariţia filmului „Interviul care ucide!”, compromis de un cyber-atac masiv şi „vicios” la sfârşitul lunii noiembrie, atac îndreptat împotriva studiourilor Sony Pictures. În urma acestui atac informatic, Sony anulase iniţial apariţia acestui film, care are ca subiect o tentativă de asasinat a liderului nord-coreean Kim Jong-Un de către CIA. Hackerii fluturau atunci ameninţarea cu atentate impotriva sălilor de cinema. Finalmente, filmul rulează acum în 580 de cinematografe independente din Statele Unite şi este disponibil pe mai multe servicii de video la cerere, potrivit informaţiilor oferite de dl. Kazuo Hirai.
www.lefigaro.fr – 7 ianuarie