Într-un interviu acordat recent, Martin Winterkorn, șeful Volkswagen, a confirmat intențiile de a lansa un brand low-cost, capabil să rivalizeze cu Dacia. Primul model se va lansa în 2018 și va avea un preț de 8.000 de euro. După ce a privit de pe margine mai bine de un deceniu succesul Dacia, Volkswagen s-a decis să ia atitudine. Încântați de ideea unui brand low-cost care ar putea să facă volume mari pentru conglomeratul german, oficialii Volkswagen au decis să dea undă verde planurilor pentru un rival dedicat mărcii Dacia. Informația este confirmată de însuși Martin Winterkorn, într-un interviu acordat ziarului german ‘Bild’. Winterkorn a declarat că primul model al noului brand low-cost va fi lansat în anul 2018, însă nu a vrut să ofere prea multe detalii despre acesta. Gama de modele de buget a brandului care va rivaliza cu Dacia va include un sedan, un hatchback și un crossover. Adică câte un rival dedicat fiecărui model de succes Dacia: Logan, Sandero și Duster. Toate cele trei modele vor fi produse în China și vor fi dedicate inițial doar pieței locale. Winterkorn a afirmat însă că ele vor fi vândute mai apoi și pe alte piețe dacă se dovedesc a fi interesante.