A doua jumatate a sezonului competitional 2015 al Campionatului National de Raliuri, debuteaza in perioada 16-18 iulie cu cea de-a cincea etapa, Transilvania Rally. Cu aceasta ocazie echipajul format din Gabriel ENE si Ciprian SOLOMON se va alinia la startul etapei clujene la volanul unui model Peugeot 208 R2.
“Este un nou inceput pentru noi si acest debut al celei de-a doua jumatati a campionatului seaman, daca vreti, cu debutul meu in acest sezon al Campionatului National de Raliuri.” declara Gabriel Laurentiu ENE, cel care isi facea debutul in campionat la Raliul Brasovului la volanul unui automobil Dacia Logan. “Dupa jumatate de sezon la volanul unei excelente masini pentru incepatori a sosit momentul sa punem inca o piatra de temelie la fundatia pe care mi-o doresc sa o cladim in Campionatul National de Raliuri. Cred ca este un pas normal pe care am ales sa il fac dupa ce m-am sfatuit si cu navigatorul meu Cipanu’, iar decizia a fost luata de comun acord. Sper sa ma obisnuiesc repede cu noua masina pentru ca primele teste pe care le vom efectua vor fi cele de la shakedown. Obiectivul pe care mi l-am propus este sa termin etapa si sa acumulez experienta.”
Ciprian SOLOMON, un veteran al curselor de raliuri in postura de navigator, declara: “Revin de fiecare data cu placere la Cluj si de aceasta data, iata ca si pentru mine va fi un raliu nou daca pot spune asa. L-am incurajat pe Laurentiu sa faca acest pas sa ia startul cu o masina ceva mai puternica decat Dacia Logan pentru ca eu consider ca trebuie sa evoluezi in acest sport, la fel ca in orice alt sport de performanta, iar debutul acestei jumatati secunde a campionatului cred ca este momentul potrivit. 208 R2 este o masina de raliu de generatie noua si puterea dubla dezvoltata de motor, fata de cel al modelului Dacia Logan, suspensia si tinuta de drum sigur isi vor spune cuvantul. Este o decizie buna si ne-am sfatuit bine inainte de a face aceasta alegere. Ne dorim sa ajungem la final, sa parcurgem cat mai multi kilometri de probe speciale si sa dobandim experienta cu noua masina.”
Transilvania Rally propune in acest an concurentilor un total de 122.85 kilometri impartiti in 11 probe speciale, etapa avand coeficient 1 si se va desfasura pe suprafata de asfalt.