Micul locuitor al statului american Minnesota, Milo Amundsen, și-a deschis propria agenție de publicitate și a început să vândă spațiu de reclamă pentru branduri chiar pe propria bicicletă, percepând plăți pentru numărul de curse efectuate. Portalul de știri american Kare11 susţine că aceasta este a treia afacere a tânărului businessman. Elev în clasa a șasea, Milo Amundsen şi-a fondat propria companie Ad Cycle, parte a holdingului „Milo Enterprise”. Băiatul s-a numit pe sine însuși director general și a început să încheie contracte cu brandurile locale sau naționale, propunându-le să cumpere spațiu publicitar pe bicicleta sa. El a reușit să atragă deja 12 clienți – de la mici companii, până la firme serioase precum serviciul poștal american UPS. Fiecare dintre acestea îi plătesc lui Milo 10 dolari pentru cinci ture cu bicicleta în jurul orășelului Duluth. După ce și-a câștigat primii clienți, Milo și-a angajat sora mai mare în calitate de businss-manager, iar ea îl ajută să ducă evidența profitului și brandurilor care au semnat contract cu Milo. Ad Cycle a devenit a treia idee de afacere a băiatului. Înainte de asta, el făcea vânzări intermediare de ouă de găină în propria companie „Yolks and Jokes” („Gălbenușuri și Glume”) pe care le împacheta în cutii pe care scria bancuri. Încă un startup al lui Milo Amundsen era vânzarea de apă gazată prin abonament. Pentru 30 de dolari în lună, băiatul aducea tuturor clienților câte o sticlă de apă rece în fiecare luni. Mama băiatului îl susține și spune că fiului ei îi vin idei de afaceri în fiecare minut, iar Milo spune că și-ar dori să dezvolte business-ul lui într-o franciză.(www.agora.md – 10 august)/aionescu/ddaniela