Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider pe piaţa de radio din România

Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider pe piaţa de radio din România, realizând o cotă de piaţă de 13,8% la nivel naţional, 14,4% în mediul urban şi de 14,8% în Bucureşti, arată datele de audienţă pentru perioada mai-august din acest an. Aceste rezultate se datorează creşterii numărului de ascultători ai postului nostru în toate mediile de rezidenţă. Peste 4,5 milioane de ascultători aleg zilnic programele Societăţii Române de Radiodifuziune, adică Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale, ceea ce reprezintă global o cotă de piaţă de circa 30%. Valul de vară 2015 al cercetării a fost efectuat de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi GFK România – Institut de Cercetare de Piaţă, pe un eşantion de 9.445 de persoane, cu o eroare maximă de eşantionare de plus/minus 1%, prin metoda rememorării audienţei din ziua precedentă.

(RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – 8 septembrie)