Podul de la Cernavodă care a fost construit în anii ’80 va intra de săptămâna viitoare în reparaţii capitale. În consecinţă, traficul feroviar pe acest pod se va desfăşura exclusiv pe sensul Bucureşti – Constanţa. Trenurile care merg pe direcţia Constanţa – Bucureşti vor fi deviate pe Podul Anghel Saligny de la a cărui inaugurare se împlinesc mâine 120 de ani şi care a fost redeschis pentru ca reparaţiile de la celălalt pod să nu genereze întârzieri – explică Dorin Maier şeful regionalei CFR Constanţa.
Dorin Maier: Practic, ca să se poată face circulaţia pe două fire, să nu avem întârziere, una din solicitările noastre a fost reabilitarea acestui pod pentru a se putea închide un fir de circulaţie de pe podul nou. Trenurile de la Constanţa către Bucureşti vor circula pe podul vechi al lui Saligny.
Realizator: Trenurile vor circula pe ambele poduri cu restricţii de viteză de 30 km/h până în iulie 2016, când este programată finalizarea reparaţiilor – transmis redactorul Alexandru Lancuzov.