La acest final de an, în Franţa a fost lansată o iniţiativă menită a face părtaşe la sărbătoare şi persoanele fără adăpost. Lilo este un motor de căutare care permite accesul la veniturile provenite din Publicitate, pe care le pune la dispoziţia asociaţiilor oamenilor străzii.
De Crăciun, ei au avut o idee foarte bună! Să ofere cea mai mare parte a fondurilor pentru a le face daruri unor dezmoşteniţi ai sorţii. Iar cadourile sunt însoţite de cuvinte de prietenie.
De altfel, este totodată posibilă o accesare activă a motorului Lilo pe care se pot prezenta idei de cadouri pentru a fi trimise unei asociaţii la libera alegere.
Adresa este http://www.lilo.org/fr/operation-joyeux-noel/comment-page-2/#comment-582
De Crăciun, motorul de căutare Lilo varsă 100% din veniturile obţinute în timp de trei săptămâni, 50% pentru proiectele sociale sprijinite în mod obişnuit, iar 50% pentru această acţiune „Crăciun Fericit pentru cei fără adăpost”.
Acest an ieşit din comun, care a fost marcat de evenimente tragice, este anul Solidarităţii şi al principiului „Rămâi vertical”. Această iniţiativă a fost lansată de trei tineri: Clément, absolvent al unei şcoli de inginerie care dorea o acţiune solidară, Charlotte, absolventă de marketing şi comunicare, şi Marc, expert în mecanisme de publicitate pe internet.
În apropierea sărbătorii Crăciunului, nu ezitaţi să intraţi în joc!
Material de Sarah Nicolleau