Radio România Actualităţi este în continuare lider de piaţă în România, înregistrând cea mai mare valoare a indicatorului Market Share pe toate mediile de rezidenţă: 14,4% la nivel naţional, 14,5% în mediul urban şi 16,6% în Bucureşti, după cum arată datele de audienţă furnizate de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA), după primul val de măsurare a audienţelor radio din 2016, publicate astăzi. Cota de piaţă pe Bucureşti a Radio România Actualităţi are o creştere de 3,2 puncte procentuale comparativ cu valul anterior.
Audienţa zilnică a programelor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) însumează aproximativ 4,5 milioane de ascultători, Societatea Română de Radiodifuziune înregistrând o cotă de piaţă de circa 31%, ceea ce o poziţionează pe locul I.
Studiul de Audienţă Radio – valul de primăvară 2016 a fost efectuat în perioada 11 ianuarie – 24 aprilie 2016 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research SRL, pe un eşantion de 10.141 de persoane dintre care 7.397 în mediul urban şi 2.744 în mediul rural.
Studiul a cuprins 1.372 de localităţi, dintre care 308 în mediul urban şi 1.064 în mediul rural.
Măsurarea audienţei s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).
Vă mulţumim pentru încredere!