Clienţii nemulţumiţi de serviciile oferite de firmele de asigurări au la dispoziţie, de astăzi, un nou mod de rezolvare a problemelor. Autoritatea de Supraveghere Financiară lansează facilitatea „SalFin”, la care pot apela cei care nu au reuşit să-şi rezolve în mod direct disputa cu firma în cauză – a explicat, în rubrica „Apel Matinal”, de la Radio România Actualităţi, directorul Direcţiei pentru Protecţia Consumatorilor din cadrul ASF, Călin Rangu.
Călin Rangu: Este o entitate care soluţionează disputele, litigiile dintre consumatori şi comercianţi, adică firmele de asigurări, entităţile de pe piaţa de capital sau din sistemul de pensii private, dispute care în general se rezolvă în tribunal, faţă de sistemul de mediere, în care de obicei părţile sunt aduse la masa negocierii, dar au sau nu un rezultat, în acest caz, dacă se alege opţiunea cu soluţia impusă, soluţia va trebui respectată de părţi, inclusiv de către asigurator, dacă vorbim de situaţiie legate de asigurări.
RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – 19 iulie