- Renault își relansează bestseller-ul și dezvăluie Noul Clio, cel mai vândut vehicul francez din toate timpurile – peste 13 milioane de unități
- Cu ajutorul noilor elemente de design, semnătura luminoasă, proiectoarele full LED Pure Vision si aspectul calitativ al finisajelor, Noul CLIO este mai seducător
- Noul CLIO oferă acum o gama generoasă de motorizări și un preț de pornire de 10.700 euro (cu TVA)
Mai mult caracter și personalitate pentru design-ul exterior
Clio IV a fost primul model ce a prezentat noua identitate vizuală a mărcii Renault în 2012. Adoptând semnătura luminoasă identitară full LED, cu lumini de zi în forma literei „C”, în funcție de versiune, Noul CLIO reafirmă statutul său inovator și revine în 2016 cu un design mai seducător că niciodată.
La partea frontală, grila care înconjoară sigla a fost reproiectată, iar partea inferioară a acesteia a fost extinsă vizual, oferind o tentă modernă. În partea din spate, design-ul barei de protecție a fost modificat pentru a reda mai multă robustețe. Patru noi culori sunt propuse pentru a împrospăta paleta existentă – Rouge Intense, Gris Titanium, Bleu Iron și Blanc Nacré – noi jante și capace, dar și noi opțiuni de personalizare.
Noul CLIO beneficiază de utilizarea materialelor de înaltă calitate, precum cele folosite pentru vehiculele din game superioare. Toate tapițeriile sunt reînnoite, iar o atenție deosebită a fost acordată calității vizuale și tactile percepute. Detaliile cromate sunt mai fine și mai mate, iar culorile folosite conferă eleganță. Pe scurt, datorită aspectul calitativ al designului interior și al designului exterior seducător, Noul Clio câștigă în maturitate și omogenitate.
Plăcerea de a conduce: agilitate și conectivitate
Diesel-ul de 1.5 Energy dCi 110 este cuplat la o transmisie manuala cu 6 trepte și îmbogățește oferta de motoare a noului CLIO, conferind mai multă putere și un consum redus de combustibil. De asemenea, motorul pe benzină Energy TCe 120 , cuplat și la o cutie de viteze manuală cu 6 trepte, va fi acum disponibil. Noul CLIO are una dintre gamele de motoare cele mai extinse de pe piată, cu 9 propuneri diferite: cutie de viteze/motor. Având preocuparea de a satisface nevoile tuturor clienților săi, Noul CLIO propune trei sisteme multimedia: Media Nav Evolution, Renault R-Link Evolution și ca noutate sistemul R & Go disponibil pe nivelul de intrare în gamă. Pentru prima dată pe unul dintre aceste modele din segmentul B, Renault oferă între opționale Bose® Sound System pentru o experiență acustică de calitate. În cele din urmă, Noul CLIO este mai versatil și mai agil datorită sistemelor de asistentă la condus. În plus fată de senzorii de parcare spate, Noul CLIO propune, în funcție de versiune, senzori de parcare față și cameră video pentru marșarier. Sistemul „Easy Park Assist„, disponibil pe versiunile superioare, asistă șoferul în timpul manevrelor de parcare, transformând condusul în mediul urban într-o experiență mai plăcută.
Modelul este disponibil cu 4 niveluri de echipare: Life, Zen, Intens si GT Line.
Pentru moment, comenzile sunt deschise pentru Noul CLIO și Noul CLIO Estate, urmând ca până în luna octombrie oferta comercială să fie completată și de versiunile sport: R.S. si R.S Trophy.