În cel de-al treilea val de măsurare a audienţelor radio, valul de toamnă din 2016, Radio România Actualităţi îşi menţine poziţia de lider de piaţă, înregistrând, şi de această dată, cea mai mare valoare a indicatorului Market Share din România, pe toate mediile de rezidenţă: 15,5% la nivel naţional, 15,7% în mediul urban şi 16,8% în Bucureşti.
Mai mult decât atât, Radio România Actualităţi înregistrează, în acest val, peste 2.000.000 de ascultători, cel mai mare număr de ascultători înregistrat până acum, comparativ cu anii precedenţi.
Creşteri de audienţă înregistrează, de asemenea, Radio România Cultural şi Reţeaua Studiourilor Regionale.
Audienţa zilnică a programelor Radio România (Radio România Actualităţi, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor şi Reţeaua Studiourilor Regionale) însumează 4,5 milioane de ascultători zilnic, cu peste 80.000 de ascultători noi, înregistrând astfel o cotă de piaţă de cca. 31,7%, cea ce poziţionează Societatea Română de Radiodifuziune pe locul I.
Studiul de Audienţă Radio – valul de toamnă 2016 a fost efectuat în perioada 29 august – 18 decembrie 2016 de către IMAS – Marketing şi Sondaje şi Mercury Research SRL, pe un eşantion de 10.161 de persoane, dintre care 7.407 în mediul urban şi 2.754 în mediul rural.
Studiul a cuprins 1.371 de localităţi, dintre care 303 în mediul urban şi 1068 în mediul rural.
Vă mulţumim!