Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor a primit anul trecut peste 500 de reclamaţii privind reparaţiile în atelierele auto şi comercializarea pieselor de schimb pentru maşini. În zeci de cazuri a fost dispusă oprirea temporară a activităţii. Care au fost cele mai dese nereguli în service-urile auto şi ce drepturi au clienţii care comandă piese pe internet – a explicat pentru RRA, directorul general de la protecţia Consumatorilor, Paul Anghel.
Paul Anghel: „Principalele abateri constatate au vizat lipsa autorizaţiei RAR, lipsa acordării termenelor de garanţie pentru serviciile prestate sau lipsa afişării preţurilor. Au fost verificate şi unităţi care comercializau piese online. Sfătuim consumatorii să achiziţioneze mai mult din mediul online. Datorită legislaţiei în vigoare au drept de retur de 14 zile, fără niciun fel de condiţie”./csimion/menescu
RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI (4 martie)