Gastronomia franceză reprezintă o oportunitate de neratat pentru maeștrii bucătari din întreaga lume, inclusiv din România, de a se face cunoscuți și de a-și face cunoscute meseria și arta, subliniază doamna Michèle Ramis, Ambasadoarea Franței în România, în contextul pregătirilor pentru a patra ediție a operațiunii „Goût de / Good France”.
Ambasadoarea Franței în România a pus în evidență importanța acestei operațiuni care conferă maeștrilor bucătari posibilitatea de a se face remarcați, dar le oferă și susținerea unei rețele din care fac parte unii dintre cei mai buni și cei mai cunoscuți chefi din Franța și din lume. Înscrierile pentru a patra ediție a operațiunii „Goût de / Good France” sunt deschise până pe 20 februarie la adresa http://restaurateurs.goodfrance.com/fr/user/register .
„«Goût de / Good France», eveniment internațional organizat de ministerul francez pentru Europa și Afaceri Externe, le propune restaurantelor care participă la această operațiune să le ofere invitaților lor o experiență autentică a artei de a trăi franțuzește și să aducă totodată un omagiu gastronomiei franceze și capacității sale de a inova. Valorile pe care gastronomia franceză le susține fac referire la plăcerea de a împărtăși, de a sta la masă alături de prieteni și familie, dar și la plăcerea de a savura mâncarea”, a declarat Ambasadoarea Franței în România.
„Totuși, «Goût de / Good France» înseamnă și o magnifică rețea de peste 2.000 de restaurante de pe cele cinci continente, care reunește chefi cunoscuți și celebri în întreaga lume precum Guy Savoy sau Alain Ducasse, dar și vedetele de mâine ale gastronomiei. Această operațiune este un eveniment de neratat pentru toți maeștrii bucătari pregătiți pentru o aventură gastronomică unică”, a adăugat Michèle Ramis
A patra ediție a operațiunii „Goût de / Good France”, devenită o tradiție în fiecare primăvară, va reuni, pe 21 martie, peste 2.000 de restaurante de pe cinci continente, pentru a celebra toate acele calități care fac gastronomia franceză să fie unică: excelență, atenție deosebită pentru calitatea produselor și pentru detalii, plăcerea de împărți și de a împărtăși.
Această operațiune își dorește să pună în valoare stilul de viață francez, produsele specifice anumitor zone și să valorifice Franța ca destinație turistică.