Fotomodelul și actrița română Catrinel Marlon (Menghia) este ambasadorul brandului Chopard la ediția de anul acesta a Festivalului de Film de la Cannes, unde a lansat pe 9 mai proiectul „Cannes is in the air”.
Catrinel Marlon este imaginea aleasă de Caroline Scheufele, proprietara Maison Chopard, principalul sponsor al Festivalului de Film de la Cannes, pentru noua campanie a brandului.
Ea prezintă, în cadrul proiectului, o poveste a cinematografiei exprimată în șase episoade regizate de Alexis Weller, ce este promovată pe platformele social media.
Casa Chopard este creatoarea trofeului Palme d’Or, prestigiosul premiu oferit în cadrul festivalului.
În afara carierei de model, Catrinel Marlon a fost implicată în mai multe proiecte cinematografice, cel mai recent, în lungmetrajul „Gomera”, pe care regizorul Corneliu Porumboiu l-a filmat în România și Spania. În coproducția România-Franța-Germania, care va fi lansată în 2019, ea deține rolul principal.
În plus, ea este personajul principal în cel mai recent videoclip al lui Andrea Bocelli, care va fi lansat la finalul acestui an. Ei colaborează și la evenimentul caritabil „Celebrity Fight Night in Italy”, organizat de Bocelli și soția lui, Veronica. Catrinel Marlon va fi amfitrioana uneia dintre serile viitoarei ediții, care va avea loc pe 6 septembrie. Sumele care vor fi strânse în cadrul evenimentului vor fi donate către Andrea Bocelli Foundation și Muhammad Ali Parkinson.
RADOR : 15 mai