Revenim la situaţia pasagerilor care au avut de suferit după amânările sau anulările de pe aeroporturile din Anglia – am primit un comunicat de la Ambasada României din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, ambasadă care urmăreşte îndeaproape evenimentele legate de anularea zborurilor companiilor Ryanair şi Wizz Air astfel că s-a efecuat în regim de urgenţă un demers pe lângă cele două companii aeriene în vedere identificării unor soluţii. Reprezentanţii Ambasadei României la Londra s-au asigurat că cetăţenii români au primit apă şi vouchere pentru mâncare. Pasagerii cursei Wizz Air, cei aflaţi pe Aeroportul Luton, au fost relocaţi spre alte zboruri cu destinaţia România, iar în cazul grupului de cetăţeni români, cei 25 de tineri care se află de ieri pe Aeroportul Stansted, aceştia au primit cazare de la Universitatea Cambridge, acolo unde au fost înr-un program educaţional timp de o săptămână. Cetăţenii români, aceşti tineri, urmează să îşi continue călătoria către România mâine cu un autocar pus la dispoziţie de universitate. Doi diplomaţi români ţin în permanenţă legătura cu aceste două companii aeriene, vă reamintesc Ryanair şi Wizz Air, dar ţin legătura, din câte înţelegem din acest comunicat, şi cu cetăţenii români care se află pe cele două aeroporturi. Iată, aşadar, reacţia autorităţilor de la Ambasada României în Marea Britanie./cpodea
(DIGI 24 – 28 iulie)