Mai mult de jumătate dintre români fac cumpărături online în cursul orelor de program şi alocă, în medie, pentru această activitate o oră şi jumătate, potrivit unui studiu publicat astăzi. Aproape şase din zece angajaţi români admit că fac cumpărături online cel puţin o dată pe lună, dar sunt şi unii angajaţi care iau o pauză de la atribuţiile de serviciu pentru a face cumpărături pe internet mai des de câteva ori pe săptămână sau chiar zilnic. Unul din doi angajaţi foloseşte cel mai adesea telefonul personal pentru a face cumpărături online în timpul orelor de program, iar 32% folosesc calculatorul sau laptopul de serviciu. Printre produsele cele mai cumpărate prin intermediul internetului de către angajaţii români se află produsele de imbracăminte, încalţăminte şi accesorii, electronicele şi electrocasnicele, cadouri, cosmetice, jucării pentru copii, produse de bricolaj. Aproape unul din cinci angajaţi români declară că intră pe site-urile magazinelor online chiar şi atunci când nu au ceva de cumpărat în mod special, ci doar profită de eventualele momente libere în timpul serviciului pentru a căuta noi produse în magazinele online preferate./practica/denisse
(RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI – 4 septembrie)