Compania TAROM, care împlineşte astăzi 64 de ani de existenţă, va încheia sezonul de vară pe plus, în condiţiile în care pierderile acumulate în ultimii ani s-au redus cu aproximativ 40% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Directorul general al instituţiei, Wilhelm Werner Wolff, a declarat că strategia operatorului românesc de transport are efecte pozitive, principalul scop fiind să atragă tot mai mulţi călători:
Wilhelm Werner Wolff: Suntem unul din puţinele branduri româneşti, care au rămas în viaţă şi tare mult mi-aş dori, cu ajutorul celor care călătoresc cu noi şi nu numai cu ei, ci şi cu ajutorul politicului şi cu ajutorul întregii ţări, aceste câteva branduri să rămână în viaţă mai departe, să ne putem dezvolta, pentru că fac parte din identitatea naţională a României şi e cartea noastră de vizită cu care ne mai putem mândri, sper că şi în următorii 100 de ani.
Realizator: Redactorul nostru Ruxandra Săraru ne-a mai informat că Tarom mai raportează cele mai bune rezultate financiare din ultimii patru ani şi că veniturile au crescut cu 25% în ultimul an. Compania Tarom deţine una dintre cele mai tinere flote din Europa alcătuită din 23 de aeronave şi are curse către peste 50 de destinaţii interne şi internaţionale. Din 2010 a aderat la Sky Team, Alianţa Aeriană Globală, ce le oferă pasagerilor acces la o reţea lărgită de destinaţii./lcoman/fcostea
RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – 18 septembrie