Digital News Report 2019 pentru România: totul despre audienţele digitale

Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării a Universității din București lansează 
rezultatele celui de-al treilea studiu Digital News Report pentru România (#DNR2019), miercuri, 12 iunie,  ora 10 – Universitatea din București (Bdul M Kogălniceanu 36-46).
FJSC este, al treilea an consecutiv, partenerul Reuters Institute for the Study of Journalism, de la Universitatea din Oxford, în cel mai mare studiu din lume, multianual, despre consumul de informație și opinie al audiențelor digitale (atât pentru media tradiționale, cât și pentru online). Cu acest prilej, Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării organizează şi o dezbatere cu cele mai importante redacții din România, despre rezultatele Digital News Report 2019. 
 
Teme abordate:
✔️cele mai noi date despre publicul digital din România
✔️cum a influențat perioada pre-electorală încrederea în mass-media
✔️o analiză comparativă, pentru audiențele digitale de pe cinci continente, în 2019
✔️tendințe globale
✔️tendințe naționale, pentru următoarea perioadă electorală

Dezbaterea va avea loc în sala Arh. Petre Antonescu, parter, în cadrul Palatului Facultății de Drept (Bdul M Kogălniceanu 36-46)  și are următorul program:
  • 9,45 – 10,00  – înscrierea participanților
  • 10,00 – 10,30 – prezentare Digital News Report 2019 
  • 10,30 – 11,30 – dezbatere #DNR2019 cu reprezentanții industriei și ai mediului academic