Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere ar putea rămâne pe viitor doar cu atribuţii de întreţinere a şoselelor naţionale. Dacă plenul Camerei Deputaţilor va aproba, ca for decizional, proiectul de lege avizat astăzi de Comisia de Transporturi, ar urma să se înfiinţeze o altă companie de stat care va derula investiţiile din domeniul construirii de autostrăzi. Reorganizarea fostei CNADNR în două structuri distincte a fost iniţiată în 2016 de guvernul Cioloş, argumentul fiind că doar o treime din timpul de lucru al angajaţilor companiei este dedicat construirii de autostrăzi noi, iar în rest aceştia muncesc la întreţinerea drumurilor. Reporterul RRA Alexandru Lancuzov aminteşte că, în timp ce media europeană anuală este de 100 de kilometri de autostradă nou construiţi, în România ultimilor ani aceasta a fost de doar 50 de kilometri./cmorozanu/cvanatoru
(RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI – 24 septembrie)