Succes internațional: De la Miss Mary la Holy Molly. Cine este artista din România care a lansat „Ménage à trois” împreună cu LIZOT si a reușit să cucerească radiourile din străinătate
Și-a început cariera în urmă cu nouă ani sub numele de Miss Mary și a adunat milioane de vizualizări pe YouTube, iar în urmă cu un an s-a reinventat și a devenit Holy Molly, „un personaj altfel”, cu un sound foarte cool și diferit de ceea ce găsim astăzi în industria muzicală din România. După primul său single „Everybody’s Scared”, artista a colaborat cu LIZOT pentru hitul „Ménage à trois”, lansat de Sony Music Entertainment. În scurt timp, single-ul a adunat peste 8 milioane de stream-uri pe platformele digitale și a cucerit publicul și radiourile din America, Germania, Franța, Austria, Brazilia, Rusia, Ungaria și Polonia, poziționând-o pe Holy Molly ca unul dintre cei mai ascultați artiști români pe Spotify, cu peste 1,1 ascultători lunari.
„Când am scris piesa, m-am gândit la acest «Ménage à trois» ca o fugă din realitate. Probabil mulți dintre cei care o ascultă cred că este o piesă despre sex, însă nu are nicio legătură. «Ménage à trois» este despre momentele triste, apăsătoare, în care ne simțim singuri, la pământ din punct de vedere emoțional. Și ce se întâmplă atunci când singurătatea te apasă? Toate laturile tale ascunse ies la iveală”, declară artista Holy Molly.
Înainte de feat-ul cu LIZOT, Holy Molly a lansat primul single din carieră alături de Parah Dice: „Everybody’s Scared”. La începutul anului 2019, artista împreună cu Marius Dia, Alex Parker, Olivia Addams și Radu Cristea au pus bazele label-ului Creator Records, iar o parte dintre ei au lucrat la piesele unor artiști precum JO, Morandi și Alexandra Stan.