Calendarul evenimentelor, 8 aprilie – selecţiuni

EVENIMENTE INTERNE

 

– Senat

* ora 13:00 – Şedinţă de plen, prin mijloace electronice, pe ordinea de zi fiind inclusă, printre altele, propunerea legislativă a unor parlamentari PSD prin care se acordă pensie de urmaş copiilor cadrelor medicale decedate în lupta cu noul coronavirus

* Lucrări în Comisiile permanente (online):

  • Comisia pentru energie, infrastructură energetică și resurse minerale
  • ora 10:00 – Comisia pentru drepturile omului, egalitate de șanse, culte şi minorităţi
  • ora 10:00 – Comisia pentru afaceri europene
  • ora 10:00 – Comisia pentru transporturi şi infrastructură
  • ora 11:00 – Comisia pentru cultură şi media

 

– Guvern

* Programul premierului Ludovic Orban:

  • ora 15:00 – Consultări cu reprezentanții industriei mass-media BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) și ARCA – la Palatul Victoria
  • ora 18:00 – Consultări cu reprezentanții industriilor creative – la Palatul Victoria

 

– Apărare, Interne

* Conform Ordonanţei Militare nr. 7, se prelungește măsura suspendării zborurilor efectuate de operatori economici aerieni spre Franța și Germania și din aceste țări către România, pentru o perioadă de 14 zile, începând cu această dată

 

– Administrație

* Primarul Sectorului 1, Dan Tudorache, urmează să propună în şedinţa de astăzi a Consiliului Local achiziționarea unui computer tomograf „cu un soft special care depistează coronavirusul”  – ora 12:00, în sala de ședințe a Sectorului 1, Bd. Banu Manta nr. 9

– Juridic

* Societatea de Științe Juridice și Baroul București organizează evenimentul „Implicațiile Covid-19 în procesele penale” – ora 19:30, la Societatea de Științe Juridice, Str. Turturelelor nr. 50, et. 4. Speakerii intră în dezbatere remote, iar administrarea transmisiunii se va face remote. Evenimentul este transmis live online, gratuit, pe homepage juridice.ro

 

– Social

* Întâlnire HR Partner online cu tema „Cum automatizăm rapid procese de HR în contextul COVID-19” – ora 11:00. În cadrul unei sesiuni demo susținute de Raluca Resmeriță, Sales Director DRUID, puteți afla cum în maximum 5 zile angajații pot beneficia de un asistent virtual inteligent, disponibil 24/7, care îi poate ajuta să acceseze securizat informații sau proceduri necesare, să genereze rapid documente sau rapoarte. Participarea este gratuită și este dedicată practicienilor de resurse umane (specialiști, manageri și directori de resurse umane)