Valoarea acţiunilor Netflix a scăzut cu mai mult de 10%, în pofida unui număr record de noi abonaţi

Valoarea acţiunilor Netflix a scăzut cu mai mult de 10%, în pofida unui număr record de noi abonaţi. Carantina determinată de COVID-19 a fost un lucru bun pentru Netflix. În ultimele trei luni, compania a înregistrat 10 milioane de noi abonaţi la nivel mondial, în condiţiile în care oamenii au recurs la reţelele de streaming ca metodă de relaxare pe perioada în care au fost nevoiţi să stea acasă. Cu toate acestea, într-o scrisoare către acţionari, conducerea companiei afirmă că dezvoltarea masivă de la începutul anului nu va fi una durabilă, pentru că abonaţii au trecut peste şocul iniţial provocat de pandemie şi peste restricţiile de natură socială. Totodată, Netflix se confruntă şi cu provocări pe termen lung, precum creşterea competiţiei în sectorul de streaming./opopescu/dsirbu

BBC SERVICIUL MONDIAL – 17 iulie