Radio România Actualităţi se menţine pe primul loc în preferinţele ascultătorilor, conform Studiului de Audienţă Radio realizat în perioada 27 aprilie -16 august.
Peste 1,8 milioane de ascultători au ales postul public pentru acurateţea informaţiilor, seriozitatea demersului jurnalistic într-o perioadă dificilă, dar şi pentru calitatea emisiunilor de sport, muzică şi divertisment.
Cu o cotă de piaţă de 13% la nivel naţional, Radio România Actualităţi e pe prima treaptă a podiumului, având 12,6% cotă de piaţă în mediul urban şi 13,7% în mediul rural.
Radio România Actualităţi îşi continuă ascensiunea în Bucureşti în ceea ce priveşte numărul mediu de ascultători, fiind situat la o distanţă considerabilă de următorii clasaţi, cu o cotă de piaţă de 16,5% şi 231.300 de ascultători.
Cu un rating de 471.700 de mii de ascultători, Matinalul Radio România Actualităţi reuşeşte din nou performanţa de a fi cel mai ascultat program de dimineaţă, de pe piaţa radio.
Ştirile de prânz de la Radio România Actualităţi sunt ascultate, în medie, de 400.000 de români în timp ce emisiunile din ultima parte a zilei oferă o alternativă la programele tv pentru aproape 230.000 de ascultători.
RADOR – 10 septembrie