Care să fie legătura între accelerarea digitalizării și automatizării post-pandemie, extinderea telemuncii, creșterea competitivității în afaceri în paralel cu aceea a sustenabilității și rezilienței și, în fine, trecerea la noul stil și noile practici de management adaptate secolului XXI sub numele ”Happiness Management”?
În teoria și practica managerială, au început să prevaleze noi concepte și valori: stimularea gândirii creative, spiritul muncii în echipă, îmbunătățirea standardelor de comunicare și chiar țintirea ideii de fericire legată de activitatea propriu-zisă de business. Prin urmare, Happiness Management (Managementul Fericirii) s-a propulsat drept un nou model multicultural de management, destinat să contribuie în mod concret la evoluția unui nou eco-sistem, capabil să promoveze ”fericirea colectivă” atât a clienților interni, cât și externi, dar în special drept o prioritate referitoare la maximizarea profitabilității financiare.
În acest context, vineri 4 decembrie 2020, orele 10,00, la sediul Academiei de Ştiinţe Agricole şi Silvice ”Gheorghe Ionescu-Şişeşti”, în cadrul conferinței de presă organizată în parteneriat cu Liga Asociațiilor Producătorilor Agricoli din România – LAPAR, are loc lansarea programului educațional online, de tip postuniversitar, ”Expert și Practician în Managementul Fericirii”, inițiat și coordonat de Catedra Internațională Onorifică ”Jean Bart” (CIO-SUERD), proiect fondat de Fundația EUROLINK-Casa Europei în parteneriat cu Academia Română (2012).
Acest program este dedicat oricărei persoane din lumea afacerilor și a societății civile care își propune să devină un adevărat agent al schimbării în bine.
A dobândi competențele și abilitățile de bază ca Expert în Managementul Fericirii presupune să transpui interconectarea între mintea și sufletul unei organizații și să să fii în stare să reacționezi adecvat într-un teren complex, unde se îmbină și își răspund ideal sfidările și soluțiile inovative aferente.
Programul educațional, care se încadrează și în conceptul UNESCO și al Comisiei Europene de tip ”lifelong learning”, se desfășoară online (la distanță), în perioada lunilor decembrie 2020-martie 2021, incluzând consiliere periodică personalizată, prin intermediul unei platforme educaționale, accesibilă oricărui cursant în mod flexibil. Participanții primesc, în urma evaluării finale, Certificat de Absolvire și Anexa detaliată a modulelor și modalitatea de evaluare, în limba română sau engleză.
Înscrierile se fac in baza Formularului de Înscriere de pe siteul programului www.ciosuerd.houseofeurope.ro, conform principiului „Primul venit-primul servit”. Detalii suplimentare pot fi solicitate Secretariatului Tehnic prin e-mail: ciosuerd@gmail.com.
Parteneri Media Asociați: Agenția Națională de Presă AGERPRES, Radio7, Juridice.ro. Parteneri Media: Finantare.ro, CalendarEvenimente.ro, CaleaEuropeana.ro, Comunicații Mobile, SmartFinancial.ro, BrandInfo.ro, Opinia Națională, PRwave.ro, ComunicateMedia.ro, Tribuna Economică, Tomisul Cultural, ”Danubius-in-folio”, 24PHarte.ro, ”Buletin Dunărean”.