Ministerul Transporturilor începe demersurile pentru exproprierile necesare reluării circulației feroviare pe linia București – Giurgiu, rută pe care trenurile nu mai merg din 2005, atunci când podul peste Argeș de la Grădiștea s-a prăbușit din cauza inundațiilor. Exproprierile de la Vidra și Comana sunt necesare construirii unui nou pod peste Argeș, lucrare care va avea o deschidere centrală de 145 de metri, a doua ca lungime, după cea a podului de la Cernavodă. În prezent, contractul de 100 de milioane de euro este în faza de proiectare, urmând ca spre sfârșitul primăverii să înceapă efectiv lucrările pentru refacerea liniei și construirea noului pod de la Grădiștea. Termenul de execuție este 24 de luni. Până atunci, trenurile circulă deviat prin Videle, cu ocol foarte mare. Linia de tren București – Giurgiu a fost inaugurată în 1869, fiind prima din România acelor vremuri, notează reporterul RRA Alexandru Lancuzov.(RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – 11 februarie)/amirea/sdm2