Realizator: Municipiul Buzău participă în această perioadă la două concursuri care ar urma să crească prestigiul localității. Competițiile ar putea, în cele din urmă, să aducă și noi investitori în oraș. Unul dintre concursuri ţine de brandul orașului, în care Buzăul se luptă cu Parisul, după ce au lăsat în urmă alte 24 de localități. Celălalt concurs are drept premiu un milion de dolari.
Reporter: Cristina Moisei – „2021 – Transform Awards Europe” este concursul organizat de singura revistă de branding de pe continent, „Transform Magazine”, care a selectat pentru gala din 29 aprilie de la Londra doar două orașe: Paris și Buzău. Cele două au cele mai bune branduri de oraș din Europa. În competiție au fost 24 de alte orașe europene. Iată ce spune viceprimarul Oana Matache despre atracția generată de noua viziune a orașului Buzău.
Oana Matache: Propunerea, la care țin foarte mult, pe lângă proiectele educaționale, este aceea de a atrage cât mai mult atenția investitorilor străini și a partenerilor străini asupra Buzăului.
Reporter: În același timp, spune viceprimarul Oana Matache, Buzăul își pregătește prezentarea proiectului de oraș circular și pentru competiția de un milion de dolari.
Oana Matache: Programul se numește „Temeiuri Challenge – provocarea primarilor”, prin care tu trebuie să vii cu o soluție inovativă de dezvoltare a orașului.
Reporter: De reţinut este că orașului Buzău participă pentru prima dată în perioada modernă la competiții internaționale de asemenea anvergură./rpatulea/cvanatoru
(RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – 14 februarie)