Se împlinesc 55 de ani de la prima misiune de zbor realizată de piloţii AVIASAN la Tuzla, pe 27 martie 1967 şi 5 ani de când aeroportul a primit numele primului său comandant, Alexandru Podgoreanu.
„Istoria AVIASAN este o moștenire la înălțimea căreia este onorant să te raportezi; este mai puțin cunoscut publicului faptul că această unitate și nu SMURD a creat și a dus la performanța aviației sanitare și că baza Tuzla era cea mai prestigioasă dintre toate unitățile sale; în mare parte, acest succes i se datorează primului său comandant: Alexandru Podgoreanu! Am avut onoarea să îl întâlnesc și să mă bucur de atenția sa, preț de câțiva ani. Alexandru Podgoreanu a trăit și influențat discret istoria aviației și vreau ca acest model să fie reperul colegilor mei de astăzi și al celor care, pe viitor, vor face parte din echipa de la Tuzla” – Adrian Vasilache, comandantul şi administratorul Aeroportului.
Tot în luna martie, Regional Air Services aniversează şi 5 ani de când Şcoala de Zbor de la Tuzla poartă numele eroului Tudor Greceanu, unul dintre cei mai valoroşi piloţi români din al II-lea Război Mondial.
Din 1998, adică de 25 de ani, Tuzla este primul aeroport privat din România, statut care reprezintă o mare provocare într-o ţară care nu a angajat până acum măsuri de sprijin în favoarea iniţiativelor private din domeniul aeronautic.
De la linia istorică de la care se poate privi cu obiectivitate către trecut, Tuzla este un loc uluitor, care a strâns performanţe de neegalat: o şcoală de zbor cu prestigiu internaţional, airshow-uri care au atras şi încântat zeci de mii de oameni, un număr de mişcări de aeronave (aterizări şi decolări) pe care, timp de 5 ani, doar Otopeni l-a putut întrece, o listă lungă de first time-uri si de recorduri pentru aviaţie, o poziţie incontestabilă de lider în aviaţia generală din România.