Având în vedere dubla calitate a Consiliului Național al Audiovizualului, de garant al interesului public și de unică autoritate de reglementare în domeniul serviciilor media audiovizuale,
luând în considerare prevederile art. 17 alin. (1) lit. e) din Legea audiovizualului
nr. 504/2002, cu modificările și completările ulterioare, privind competența Consiliului Național al Audiovizualului de a elabora instrucțiuni și de a emite recomandări pentru desfășurarea activităților în domeniul comunicării audiovizuale,
ținând seama de prevederile Secțiunii a 10-a „Campanii noncomerciale” din
Decizia C.N.A. nr. 220/2011 privind Codul de reglementare a conținutului audiovizual, cu modificările și completările ulterioare,
Consiliul Național al Audiovizualului adoptă următoarea
RECOMANDARE
Consiliul Național al Audiovizualului recomandă radiodifuzorilor să sprijine difuzarea, în regim de anunț de interes public, a spotului radio – TV intitulat ”Un acasă pentru copiii Ucrainei”, aferent campaniei sociale având ca obiectiv strângerea de fonduri pentru a ajuta copiii din Ucraina.
Campania socială este desfășurată de Fundația “WORLD VISION ROMÂNIA”.
Spotul radio – TV se difuzează în cadrul serviciilor de programe de radiodifuziune și televiziune, la nivel național, regional și local, pentru o perioadă de 6 luni.
Precizăm că, potrivit art. 6 alin. (2) din Legea audiovizualului nr. 504/2002, cu modificările și completările ulterioare, decizia editorială de difuzare aparține exclusiv radiodifuzorului.
VICEPREȘEDINTE,
NICOLAIE BĂLAȘA-SORESCU