Aeroportul Internațional Liszt Ferenc din Budapesta a fost desemnat drept cel mai bun aeroport european în rândul aeroporturilor cu 15-25 de milioane de pasageri, a anunțat luni Consiliul Internațional al Aeroporturilor (Airports Council International, ACI). Aceasta este una dintre cele mai prestigioase distincții pe care le poate primi un aeroport, au declarat reprezentanţii Aeroportului din Budapesta într-un comunicat remis Agenției de Presă MTI.
În fiecare an, ACI analizează calitatea serviciilor în 400 de aeroporturi internaționale din întreaga lume, folosind peste 30 de indicatori de performanță. Anul trecut, Aeroportul Budapesta a obținut rezultate remarcabile în fiecare trimestru, depășind toate scorurile anterioare și pe cele ale concurenților săi regionali. Satisfacția generală a pasagerilor a fost de peste 4 pe o scară de 5 puncte pe tot parcursul anului și semnificativ mai mare decât în cel mai aglomerat an, în 2019, potrivit comunicatului, care mai arată: Valoarea dezvoltărilor realizate de Aeroportul Budapesta în ultimii 4 ani a atins 90 de miliarde de forinți până la sfârșitul anului 2022 și va depăși 100 de miliarde de forinți până în primăvara anului 2023. Dezvoltările includ extinderea capacității, infrastructura, sustenabilitatea și alte investiții pentru a îmbunătăți experiența pasagerilor.
De asemenea, a fost amintit faptul că Aeroportul Budapesta a câștigat anul trecut premiul Skytrax pentru cel mai bun aeroport din Europa de Est, pentru al nouălea an consecutiv, iar aeroportul a primit, de asemenea, marca de certificare a unui loc potrivit pentru familii, ca urmare a îmbunătățirilor aduse în ultimii ani. Anul trecut, activitatea cargo a primit, de asemenea, o recunoaștere prestigioasă atunci când a câștigat premiul Air Cargo News Awards, premiul pentru aeroportul cargo al anului, devansând în clasament Singapore, Bruxelles și Liège.
Aeroportul din Budapesta continuă să facă parte dintr-o echipă internațională de elită formată din 34 de aeroporturi care își desfășoară activitatea într-un mod neutru din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon, iar eforturile sale de sustenabilitate i-au adus companiei locul 2 în categoria Efect 2030 Green Balance și premiul Deloitte Green Frog.
Activitățile de marketing ale Aeroportului Budapesta au fost, de asemenea, recunoscute prin premiul pentru cea mai bună companie aeriană de marketing al World Routes Marketing Awards, iar activitățile de comunicare ale companiei au fost confirmate în 2020 de Eventiada IPRA Golden World Awards, prin premiul pentru cel mai bun management al reputației. Ca angajator, compania are un rating de aur de la Investors In People și este, de asemenea, unul dintre cei mai buni 7 angajatori din lume, potrivit unui comunicat al operatorului aeroportului./vblanka/asalar
(MTI – 6 martie)