Dacia își reînnoiește gama de autovehicule Bi-fuel cu un nou logo şi câteva caracteristici stilistice. Substanța rămâne însă neschimbată, obiectivul brandului fiind cel de a oferi mașini la un cost accesibil care să-i ajute pe cei care le folosesc să economisescă de fiecare dată când de oprești la benzinărie.
Nu întâmplător doi din trei șoferi aleg Dacia pentru modelele sale pe benzină-GPL. O preferință a utilizatorilor atenți la costuri, care a făcut ca marca românească a grupului Renault să livreze, începând din 2009, peste 625.000 de vehicule cu GPL în Europa și 245.000 în Italia. Gama Eco G-100, care include modelele Duster, Jogger și Sandero în versiunile Streetway și Stepway, are acum un nou design care aduce acestor modele prezentate în premieră pe Bigster noi scheme stilistice şi un nou logo, poziționat în centrul părții din față a mașinii și conferindu-i un aspect mult mai actual. Sub capotă se află motorul Eco-G 100 MT6, un motor cu trei cilindri Bi-fuel de 999 de centimetri cubi și 74 kW (100 CP). Motorul este alinentat de două rezervoare, cel de 40 de litri pentru GPL și cel de 50 de litri (la Sandero și Duster) dedicat benzinei. Împreună, cei doi carburanți fac posibilă parcurgerea a 1.200 km cu un consum, în funcție de model, egal, în medie, egal cu 6,5l/100km. Mediul are şi el beneficiile sale, în condițiile în care, potrivit Dacia, emisiile de CO2 sunt reduse cu 11% în comparație cu un model alimentat doar pe benzină.
În ceea ce priveşte preţurile, aşa cum ne-am obişnuit, acestea sunt destul de moderate. Preţul Daciei Duster în versiunea ”Essential” porneşte de la 18.500 de euro, urcând până la 19.400 de euro pentru versiunea ”Expression”, în timp ce ”Journey” costă 20.700 de euro, iar Journey Up, 21.000 de euro. Cea mai scumpă versiune este ”Extreme”, al cărei preţ porneşte de la 21.550 de euro.(https://www.ilsole24ore.com/art/dacia-rilancia-auto-gpl-ecco-nuova-gamma-eco-g-100-AE630JRD)/cpaunel/asuba/vdraguta