Sfârșitul erei partajării parolelor pe Netflix este oficial și în Italia. Platforma de streaming video trimite în aceste ore un e-mail tuturor abonaților din țară, în care scrie: „Contul Netflix este destinat unei singure gospodării, adică ție și celor care locuiesc cu tine. Toate persoanele care fac parte din nucleul tău familial pot viziona Netflix oriunde doresc (acasă, în deplasare, în vacanță) și pot profita de noi funcții, precum Transfer Profil și Manage Access and Devices”. Cine nu face parte din „familie” sau din „nucleul familial”, adică cine nu locuiește sub același acoperiș, este „utilizator suplimentar” și va trebui să plătească un cost suplimentar de 4,99 euro pe lună, a anunțat Netflix, punând efectiv capăt practicii „partajării parolei”, răspândită în Italia și, până acum câțiva ani, încurajată deschis de platforma americană. „Începând de astăzi, vom începe să trimitem acest e-mail abonaților din Italia, care își partajează contul Netflix în afara propriului nucleu familial”, a anunțat compania.
Acesta este textul lansat prin e-mail: „Contul Netflix este destinat unui singur nucleu familial, adică pentru tine și pentru cei care locuiesc cu tine. Toți cei din gospodăria ta pot viziona Netflix oriunde doresc (acasă, în deplasare, în vacanță) și pot profita de noi funcții precum Transfer Profil și Manage Access and Devices. Suntem conștienți că există multe opțiuni de divertisment disponibile. Din acest motiv, continuăm să facem investiții semnificative pentru a-ți oferi întotdeauna filme și seriale TV noi, astfel încât să existe mereu ceva pe Netflix pentru tine, în funcție de gusturile tale, de starea ta de spirit, de preferințele de limbă sau de persoanele cu care dorești să urmărești Netflix”.
E-mailul continuă cu o serie de indicații practice despre cum să verifici ce dispozitive au acces la cont, cum să partajezi Netflix cu cei care nu fac parte din nucleul familial sau cum să transferi un profil pe un nou abonament cu plată. „Își suntem recunoscători pentru sprijinul continuu și abia așteptăm să îți oferim o selecție tot mai amplă de filme și seriale TV de calitate”, concluzionează mesajul transmis de Netflix.
După ce a pierdut peste 200.000 de abonamente în 2022, gigantul american de streaming a decis să-și schimbe strategia. Se vorbea despre această schimbare încă de acum câteva luni, dar acum a devenit oficială și în Italia. (www.corriere.it – 23 mai 2023)/oavram