Cetățenii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air

Cetățenii români pot depune sesizări pe site-ul Centrului European al Consumatorilor România pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air, a anunțat Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului. Acest site este pus la dispoziția consumatorilor români de Uniunea Europeană pentru rezolvarea problemelor și recuperarea prejudiciilor. Protecția Consumatorului ANPC nu poate interveni și nu poate aplica amenzi în acest caz, deoarece Wizz Air nu are reprezentanță în România. Cetățenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziționat dintr-un alt stat european și doresc să depună o plângere împotriva unei companii europene în vederea soluționării problemei. În ultima vreme, multe dintre zborurile companiei Wizz Air au avut întârzieri foarte mari sau chiar au fost anulate în ultimul moment, ceea ce a dus la nemulțumiri și plângeri din partea clienților./adumitrache/atataru

RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – 3 august