Contractul pentru modernizarea celui mai greu lot de cale ferată din țară riscă rezilierea

Contractul pentru modernizarea celui mai greu lot de cale ferată din țară, Apața – Cața, între Brașov și Sighișoara, riscă rezilierea dacă compania din Grecia nu se mobilizează. Ministrul transporturilor, Sorin Grindeanu, a declarat că progresul pe șantierul Brașov este extrem de lent și a solicitat CFR să ia toate măsurile pentru ca lucrările să se încheie la sfârșitul anului viitor. La trei ani de la semnarea contractului, proiectul este realizat doar în proporție de 17% și sunt anunțate întârzieri semnificative. Pe lotul Apața – Cața, în lungime de 28 de kilometri, constructorul elen urmează să înceapă execuția a două tuneluri cu o lungime totală de 12 kilometri, doar forajul acestor galerii feroviare fiind estimat să dureze un an și jumătate. Firma din Grecia are întârzieri mari și pe Lotul 3 al Autostrăzii București Sud, care trebuia să fie deja deschis, însă noul termen avansat este vara anului viitor – transmite reporterul RRA Alex Lancuzov./abranescu/gpodea

(RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI – 9 august)