Internetics, un proiect The Institute, înregistrează anul acesta 145 de înscrieri pentru ediţia cu nr. 23, proiecte ce urmează să fie evaluate în două runde de jurizare. Proiectele nominalizate vor fi anunţate pe 22 noiembrie, iar câştigătorii pe 28 noiembrie, în cadrul Galei de Premiere Internetics 2023.
Competiţia Internetics 2023 reuneşte 28 de agenţii şi companii participante: Cheil | Centrade, DDB România, Dentsu Creative România, Golin România, Heist Industries, Jam Session Agency, KUBIS, Leo Burnett, Mainstage The Agency, McCANN Health Brain and Heart, Minio Studio, MRM, MSL The Practice, Ogilvy, Oxygen, Publicis România, Raiffeisen Bank România, Red Dots Agency, Saatchi Creative Hub, Sector7 HUB, Sonica Works, Tazz Creative Lab, The Hacking Work Team, Three, Tremend Software & Softeh Plus & Costin Radu & Dragoş Lupascu, Tribal Worldwide România, v8 şi VMLY&R.
Agențiile și-au înscris proiectele în șase categorii principale: Website & Mobile, Social Media & Communities, Video, Digital Brand Experience & Activation, Digital Campaigns și Internetics Digital for Good. Categoria cu cele mai multe înscrieri este DIGITAL CAMPAIGNS – cu 45 de lucrări, urmată de SOCIAL MEDIA & COMMUNITIES – cu 40 de înregistrări în concurs, apoi DIGITAL BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION – cu 31 de proiecte.
Secţiunile cu cele mai multe înscrieri în competiţie sunt: Digital Brand Experience – 15 lucrări de evaluat, Best Community Engagement – cu 14 înscrieri şi Social Media Special Mechanics, Online Video Series şi noua secţiune Act and React– fiecare cu câte 11 proiecte.
Procesul de jurizare implică eforturile reunite a 90 de juraţi specialişti în marketing digital şi comunicare online, dar şi un set de experţi în research şi media, consultanţi independenţi şi reprezentanţi din buticuri de consultanţă online din România. Reprezentanţii companiilor provin dintr-un mix divers de industrii: retail, telecom, FMCG, e-commerce, financial services, technology & apps, real estate şi altele.