Ministerul Turismului de la Sofia va începe o campanie de promovare pe Google a Bulgariei ca destinaţie turistică. Ministrul bulgar al turismului, Zariţa Dinkova, a declarat în cadrul controlului parlamentar că Ministerul Turismului dispune deja de o linie de credit de la Google în valoare de 2,5 milioane de euro şi în curând va putea începe promovarea pe platformă. Dinkova a adăugat că este necesară o abordare echilibrată şi îndeplinirea obiectivului strategic ca Bulgaria să devină o destinaţie turistică pe parcursul întregului an. „Opinia mea este că trebuie să folosim extrem de eficient noile mijloace moderne de marketing şi publicitate, platformele digitale”, a subliniat ministrul turismului. Va continua şi publicitatea în mass-media naţională care vizează promovarea turismului intern. Zariţa Dinkova a precizat că în materie de marketing şi promovare, una dintre priorităţi o reprezintă oraşele şi porturile dunărene, fiind căutate variante de poziţionare, prezentare şi includere a acestora în pachetele turistice. „Bulgaria urmează să trimită un ataşat de turism în România”, a menţionat ministrul bulgar al turismului./ddaniela/ilapadat
(www.focus-news.net – 20 ianuarie)