Victor Wembanyama devine ambasador al brandului francez Louis Vuitton

Tânăra vedetă a baschetului a anunțat marți, 20 februarie, un parteneriat cu brandul francez de lux pentru o sumă nedezvăluită. Stil pe podium, dar nu numai. Victor Wembanyama a devenit noul ambasador al brandului Louis Vuitton, a anunțat vedeta franceză a baschetului într-un interviu acordat revistei GQ , publicat marți, 20 februarie.
Tânărul talent în vârstă de 20 de ani, ales anul trecut numărul unu în „draftul” NBA de către San Antonio Spurs, explică că și-a dorit un „parteneriat semnificativ” . „Pentru mine, a fost foarte logic să mă asociez cu LV. Știţi, excelența franceză. Expertiza este ceva care mă atrage foarte mult”, explică noul superstar al baschetului. Suma parteneriatului nu a fost dezvăluită.
Deși este doar un „începător”, Victor Wembanyama a fost al doilea cel mai urmărit jucător NBA pe rețelele de socializare în ianuarie, după „King” LeBron James. Entuziasmul din jurul fenomenului nu a scăzut în ciuda rezultatelor mai mult decât mixte ale echipei sale din acest an.
„Prezența lui ‘Wemby’ ne ajută să creștem popularitatea orașului San Antonio în întreaga lume”, a declarat, în ianuarie, Javier Gonzalez, manager de comunicații pentru biroul de turism al celui de-al șaptelea cel mai populat oraș din Statele Unite, cu 1,4 milioane de locuitori. Peter J. Holt, proprietarul francizei Spurs, a fost la Paris de două ori în octombrie 2023 și apoi în ianuarie pentru a explora piața franceză și a stabili parteneriate viitoare, motivat de „oportunitatea unică și specială” pentru „racheta” Wembanyama. (www.lefigaro.fr – 21 februarie)/rcostea

RADOR RADIO ROMÂNIA (22 februarie)