Radio România Actualităţi are cea mai mare cotă de piaţă în urban şi în Bucureşti

Potrivit celui mai recent studiu publicat de Asociaţia pentru Radio Audienţă (ARA) – valul de primăvară din 2024, Radio România Actualităţi este lider de piaţă în București, pe indicatorul Market Share (14,2%) și în urban (12,4%).

Posturile Radio România ocupă 25% din timpul total de ascultare la nivel național, fapt care plasează Societatea Română de Radiodifuziune în topul preferinţelor ascultătorilor.

Radio România le mulţumeşte ascultătorilor săi pentru încrederea acordată!

Valul de primăvară al Studiului de Audienţă Radio a fost realizat în perioada 15 ianuarie – 28 aprilie 2024 de către Mercury Research și Institutul Român pentru Evaluare și Strategie – IRES. În cadrul cercetării s-a măsurat audienţa posturilor de radio la nivel naţional, urban, rural şi în municipiul Bucureşti, pe un eșantion de 10.515 persoane. Măsurarea audienţei posturilor de radio în cadrul SAR s-a realizat pe baza metodei rememorării audienţei din ziua precedentă (Day After Recall), la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare existente pe plan internaţional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) şi ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).

www.radioromania.ro

RADOR – 27 mai