Gala Societăţii Civile, un proiect The Institute, premiază joi, 20 iunie, de la 19:30 la Nord Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu nr. 4-6), cele mai bune proiecte ale sectorului asociativ din România înscrise în competiţie.
Anul acesta, 228 de inițiative, respectiv 192 proiecte, 24 programe și 12 campanii sociale de comunicare s-au înscris la cea de-a 22-a ediţie a Galei Societăţii Civile, cel mai amplu proiect care promovează și premiază activitatea sectorului asociativ din România. Proiectele au fost jurizate de peste 72 de specialiști în implementarea și evaluarea proiectelor, cercetători, sociologi, jurnaliști, lideri și formatori de opinie ai societății civile și ai sectorului non-profit, la care se adaugă reprezentanți ai sectorului privat.
Pe 20 iunie vom afla câștigătorii din toate secțiunile tradiționale ale competiției, plus câștigătorii Premiilor pentru Impact Social. Acestea sunt dezvoltate alături de partenerul strategic Ashoka România și acordate de un juriu special, format din 7 membri ai comunității Ashoka. Juriul a evaluat top 5 proiecte cel mai bine notate în fiecare dintre secțiunile categoriei A, în urma primei etape de jurizare GSC, pe baza următoarelor criterii: relevanță, rezultate, sustenabilitate și nivelul de impact și potențialul de impact. Moderatorul Festivității de Premiere Gala Societății Civile 2024 va fi Alex Dima, reputat jurnalist de investigație.
O noutate a ediției este și programul „Leadership pentru Comunitate”, oferit de TPC Leadership România, partener al competiției și susținător al secțiunii Programe. „Leadership pentru Comunitate” se adresează liderilor din mediul ONG, cărora le propune o experiență de explorare și experimentare a conceptelor, tehnicilor și instrumentelor esențiale de leadership. Programul este dedicat participanților de anul acesta, care au înscris în secțiunea Programe și cuprinde workshop-uri, sesiuni individuale de coaching și implementarea de proiecte personale.
TPC Leadership România a construit acest program pe baza experienței de peste 20 ani de livrare de proiecte de facilitare, coaching și consultanță în contexte organizaționale locale si globale, cu scopul de a susține gândirea și practicile sustenabile de leadership în societatea civilă din România.
Biletele pentru Festivitatea de Premiere Gala Societății Civile 2024 sunt gratuite, iar accesul se va face prin scanarea biletelor care pot fi rezervate pe linkul de aici.
Pentru mai multe informaţii despre Gala Societăţii Civile 2024, vizitaţi www.galasocietatiicivile.ro.
Gala Societății Civile se desfășoară anul acesta sub mesajul „Comunități pentru binele comun” și este dedicată grupurilor de inițiativă civică din România care mobilizează oamenii din jurul lor pentru binele comun și care se implică activ în viața comunității. Pe canalele de comunicare ale Galei Societății Civile pot fi parcurse poveștile de până acum ale unor grupuri care luptă pentru o viață mai bună în cartierele lor și care acționează pentru a avea cetățeni informați și implicați.
***
The Institute este o organizaţie neguvernamentală, cu caracter autonom, care susţine interesele comunităţii creative din România în dialogul cu instituţiile statului şi cu organizații internaţionale. Anual, The Institute reunește în jurul inițiativelor, proiectelor și evenimentelor desfășurate peste 80.000 de persoane. Este fondator al proiectelor Romanian Design Week, DIPLOMA Show, Internetics și inițiator al programelor ASAP România, Cartierul Creativ și Combinat.
Gala Societății Civile este un proiect The Institute.
Partener Principal: Rompetrol
Partener pentru Sustenabilitate: Lidl
Partener Secțiune Educație și Învățământ: BCR
Partener Secțiune Artă și Cultură: Globalworth
Partener Secțiune Dezvoltare Economică și Socială: Purcari
Partener Secțiune Sănătate: Secom Healthcare și Good Routine by Secom
Partener Secțiune Comportament Civic și Participare publică: RetuRO
Partener Secțiune Programe: TPC Leadership
Proiect cultural finanțat de: Ministerul Culturii
Parteneri Culturali: Primăria Municipiului București prin ARCUB
Parteneri Strategici: Ashoka România, ASAP România
Parteneri Media Strategici: Pro TV, Rock FM, Euromedia, YOOH
Parteneri Media: IQads, România Pozitivă, Spotmedia, Știri.ONG, Revista Biz, PRwave, Zile și Nopți, RADOR, AGERPRES
Parteneri Tradiţionali: Netvibes, MediaTrust
O campanie: Gavrilă&Asociaţii