Black Friday se menține ca unul dintre cele mai așteptate evenimente de cumpărături, potrivit unui studiu realizat de o agenție de profil

Black Friday continuă să fie unul dintre cele mai așteptate evenimente de cumpărături din țara noastră, 93% din români fiind familiarizați cu reducerile din această campanie. Potrivit unui studiu realizat de o agenție de profil, 57% din români și-au planificat achiziții cu această ocazie, iar bugetul total estimat va ajunge la 1,2 miliarde de euro, în creștere față de anul trecut. Electronicele și electrocasnicele rămân în topul preferințelor de Black Friday pentru 58% din cumpărători, în timp ce interesul pentru articole de modă scade cu 13% față de 2023. Prețul este elementul central al deciziei de cumpărare, iar șase din 10 români spun că își doresc o experiență cu reduceri substanțiale, dar și autentice. Studiul a fost realizat online în luna octombrie, pe un eșantion de 1.000 de persoane./abranescu/asalar

(RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – 5 noiembrie)