Ministerul Turismului de la Sofia susţine noi oportunităţi de afaceri pentru Bulgaria pe piaţa turistică din Germania printr-o serie de evenimente strategice, care se desfăşoară în perioada 11 – 14 noiembrie. Patru oraşe importante din Germania – Frankfurt, Leipzig, Hanovra şi Düsseldorf – vor găzdui o serie de întâlniri de afaceri şi evenimente în cadrul iniţiativei „Road Shows”. Principalul scop al acestor evenimente este de a intensifica legăturile dintre operatorii de turism, hotelierii şi reprezentanţii industriei turistice din Bulgaria şi Germania. Fiecare eveniment va include întâlniri bilaterale şi discuţii individuale, care vor permite participanţilor să realizeze un schimb de idei şi să prezinte propuneri, având în vedere construirea de noi parteneriate şi consolidarea colaborării. Această iniţiativă face parte din strategia activă a Ministerului Turismului de promovare a Bulgariei ca destinaţie turistică preferată pentru turiştii germani. Campania continuă succesul iniţiativelor internaţionale ale ministerului, care au început la sfârşitul anului 2022 şi care au cuprins prezentări în Polonia, Germania, Israel şi Marea Britanie. Evenimentele sunt aliniate cu Programul Naţional de Publicitate Turistică pe 2024, care vizează consolidarea parteneriatelor strategice şi stimularea vizitelor în Bulgaria. Ministerul Turismului sprijină această iniţiativă a Alianţei „Litoral Bulgăresc”, care este în acord deplin cu priorităţile sale de promovare a Bulgariei ca destinaţie preferată şi de creare de relaţii comerciale durabile cu parteneri străini. Se aşteaptă ca evenimentele să contribuie la extinderea contactelor turistice şi la creşterea interesul pentru Bulgaria în rândul turiştilor germani./ddaniela/dstanesc
(www.focus-news.net – 12 noiembrie)