CFR Călători informează că în ultimele zile, în traficul de călători, s-au înregistrat vârfuri de trafic pe toate magistralele de cale ferată. În acest sens, compania a acționat cu întregul parc de material rulant disponibil pentru satisfacerea în condiții optime a solicitărilor și a suplimentat persoanlul de la casele de bilete.
Întrucât sunt așteptate vârfuri de trafic și în perioada 1-5 mai, CFR Călători va acționa, de asemenea, cu întreaga capacitate disponibilă de transport, pentru asigurarea compunerii trenurilor.
În acest context, pentru evitarea supra-aglomerării la anumite trenuri, CFR Călători roagă pasagerii să își planifice din timp călătoria, să folosească toate trenurile puse la dispoziție și să îşi procure din timp legitimaţiile de călătorie. Acestea pot fi achiziţionate cu anticipație:
– online de pe www.cfrcalatori.ro;
– de la automatele de vânzare bilete din gări;
– de la automatele ZebraPay;
– direct de la casele de bilete din gări și agenţii de voiaj CFR;
– de la distribuitori autorizați (agenții de turism).
Indiferent de canalul ales pentru cumpărare, CFR Călători oferă reduceri importante. De exemplu, biletul dus-întors se poate cumpăra cu o reducere de 10%. În plus, pentru biletele cumpărate online se acordă reducerea suplimentară de 5%. Reducerile sunt prezentate în detaliu pe www.cfrcalatori.ro, la secțiunea Trafic intern/ Oferte.
Programul agenţiilor de voiaj CFR de în zilele de Paște și 1 Mai
Vor fi deschise: agenţiile de voiaj CFR Călători din Carrefour Colentina şi Titan din Bucureşti, Iulius Mall din Iași, conform programului de lucru al centrelor comerciale și punctul de lucru din Aeroportul Otopeni, iar restul agenţiilor vor fi închise.
Înainte de efectuarea călătoriei, rugăm pasagerii să se asigure că au achiziționat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren și/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare.
Pentru informații actualizate despre circulația trenurilor, călătorii sunt rugați să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcălători.ro, să ne contacteze la numărul de telefon 021/9521 sau să se adreseze personalului nostru din stații.