WRS lansează un nou single fresh, Amore, în colaborare cu Ilkan Günüç, celebrul DJ și producător turc. Sound-ul piesei duce imediat cu gândul la vară, prin intermediul unei povești de dragoste cu vibe mediteranean.
Piesa a fost compusă de WRS, Cezar Guna, Costel Domnițeanu, Alex Turcu și Ilkan Gunuc, scrisă de WRS și Cezar Guna, iar producția a fost realizată de Costel Domnițeanu.
“Am avut o iarnă lungă, cu întreaga situație creată de pandemie, am stat în studio și am scris, am ascultat diverse instrumente, am încercat să-mi găsesc sound-ul interior și m-am gândit în permanență la vară, la plajă și un pahar de Cuba Libre. Toate astea m-au inspirat. Amore este prima piesă pe care v-am pregătit-o și este un vibe în sine. Iar Ilkan a simțit asta. Echipa noastră de publishing i-a trimis propunerea, el a răspuns în 7 minute, iar colaborarea a început imediat. Așa că, aștept cu nerăbdare feedback-ul oamenilor. Hai să condimentăm vara asta cu muzică bună”, a spus WRS.
WRS (Andrei Ursu) este un artist cu o viziune unică. Înainte de a-și începe cariera în muzică, a fost dansator în show-uri de televiziune și pentru mai mulți artiști consacrați. În 2015 a făcut parte din boy band-ul SHOT, iar doi ani mai tarziu s-a mutat la Londra, unde și-a perfecționat abilitățile de songwriter. În ianuarie 2020, WRS a semnat cu Global Records și a început propriul său proiect muzical electro-pop. Pe lângă muzică, artistul își produce deseori videoclipurile și artworkurile, oferindu-le ascultătorilor astfel o parte din lumea sa visătoare.
DJ-ul și producătorul turc ilkan Günüç este un artist extraordinar, care se bucură de un succes fenomenal la nivel global. Cariera sa în muzică a început când avea doar 15 ani, iar de atunci s-a perfecționat în permanență, a evoluat și a reușit să-și crească popularitatea într-un timp foarte scurt. Ilkan este cunoscut pentru succesul său recent avut cu remixul piesei Lalala (Y2K & bbno$), care a fost lansat în 2020. Remixul a ajuns pe primul loc la radioul BBC1, pe locul al doilea în alte 37 de țări și locul 8 în Global Shazam. Piesa a avut și un challenge special pe TikTok și Instagram – video-ul a fost share-uit de peste 15 milioane de oameni și urmărit de 1 miliard. Provocarea a fost, de asemenea, preluată de foarte multe celebrități.