Agenția de marketing pentru vinuri a fost înființată în cadrul Biroului prim-ministrului ungar.
Conform unui amendament la decretul semnat de ministrul economiei din Ungaria și publicat în Monitorul Oficial al Ungariei, drepturile de proprietate ale noii companii vor fi exercitate de Biroul primului ministru ungar, ceea ce înseamnă că Biroul premierului condus de ministrul Gergely Gulyás va fi acum responsabil de șapte companii de stat.
Nu este surprinzător faptul că Agenția de marketing pentru vinuri a fost subordonată Biroului pemierului ungar, deoarece Decretul Guvernamental care a stabilit atribuțiile și competențele membrilor celui de-al cincilea Guvern Orbán, format în primăvara anului trecut, l-a desemnat deja pe ministrul însărcinat cu conducerea Biroului prim-ministrului ungar pentru a se ocupa de sarcinile legate de marketingul comunitar al vinului și de comunicarea unificată privind vinul ungar, a precizat ziarul economic ungar Világgazdaság.
Agenția de marketing a vinului este o companie nou înființată, înregistrată pe 3 ianuarie, iar activitatea sa principală este organizarea de conferințe și expoziții comerciale.
Comisarul Guvernului ungar pentru marketingul vinului, Pál Rókusfalvy, a vorbit deja despre beneficiile Agenției de marketing a vinului. Potrivit acestuia, marketingul vinului poate fi pus în aplicare dacă este gestionat la cel mai înalt vârf./vblanka/asalar
(infostart.hu – 10 ianuarie)