Primăria Capitalei anunță că Direcția Generală de Evidență a Persoanelor a Municipiului București va avea program de lucru și în weekend

Autoritățile de la Evidența Persoanelor îi îndeamnă pe cetățenii cu drept de vot să verifice dacă actul de identitate este în termenul de valabilitate, iar dacă a expirat să solicite documente noi la serviciile locale de profil de care aparțin după domiciliu.

În perspectiva celor trei rânduri de alegeri, care se vor desfășura de la sfârșitul acestei săptămâni, Primăria Capitalei anunță că Direcția Generală de Evidență a Persoanelor a Municipiului București va avea program de lucru și în weekend, între orele 8:00 și 16:00 sâmbăta și între 7:00 și 21:00 duminica.

În situația în care solicitantul nu poate prezenta toate documentele necesare pentru eliberarea cărții de identitate, se va elibera un act de identitate provizoriu, pentru care este nevoie de două fotografii și de plata taxei de un leu./cpodea/schelaru

RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – 19 noiembrie