Mâine, 18 septembrie 2015, se dă startul campaniei „România Actualităţi”, o campanie de promovare outdoor al cărei scop este creşterea vizibilităţii şi notorietăţii postului Radio România Actualităţi. Timp de 5 săptămâni Radio România Actualităţi este prezent în Bucureşti, Constanţa, Timişoara, Iaşi, Cluj, Braşov, Craiova cu 300 de elemente de branding de mare impact – autobuze colantate, mesh-uri pe clădiri reprezentative, sisteme de promovare în staţiile de metrou din Capitală, în principalele puncte de interes din oraşele participante la campanie precum şi pe principalele autostrăzi şi drumuri naţionale.
În încercarea de a atrage cât mai mulţi ascultători tineri, tot mâine Direcţia Marketing şi Comunicare va lansa un concurs de fotografii cu însemnele campaniei, ce se va desfăşura pe pagina de facebook Radio România. Vă invităm să fiţi parte a campaniei „România Actualităţi” şi să vă anunţaţi prietenii să-şi facă un selfie oriunde întâlnesc elementele de campanie, să-l pună pe pagina personală şi să ne tăguiască. Vom avea un câştigător în fiecare zi, prin tragere la sorţi. Pentru detalii suplimentare, intraţi pe pagina de facebook Radio România.
RADOR (17 septembrie)