Linia de cale ferată Bucureşti-Giurgiu va fi modernizată. Pe această linie trenurile nu mai circulă de zece ani şi podul feroviar peste Argeş de la Grădiştea, distrus de inundaţiile din 2005, va fi reconstruit pentru a permite introducerea garniturilor directe dintre Bucureşti şi Giurgiu. Întreg proiectul va fi finanţat din fonduri europene, iar până la finalul anului va fi lansată licitaţia pentru studiul de fezabilitate, spune secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Maria Magdalena Grigore: „Ruta Bucureşti-Giurgiu – care cuprinde electrificare, reabilitare, cât şi podul de la Grădiştea – se regăseşte în masterplanul de transport cu fonduri europene. Este unul dintre proiectele prioritare, pentru că a avut rezultate foarte bune la testele post-beneficiu”.
Linia de cale ferată Bucureşti-Giurgiu a fost inaugurată în octombrie 1869 şi este prima linie de tren din România a acelei perioade.
RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI (1 octombrie)