Radio România se află pe locul I în preferinţele românilor, cu o cotă de piaţă de peste 30%. Aproape 5 milioane de ascultători aleg zilnic unul dintre cele 14 posturi ale corporaţiei, şi anume: Radio România Actualităţi, Cultural, Muzical, Antena Satelor, Radio România Internaţional, Radio 3Net Florian Pittiş şi Reţeaua Studiourilor Regionale, la care se adaugă Radio Chişinău, în Republica Moldova. Într-o întâlnire cu presa desfăşurată la sediul Societăţii Române de Radiodifuziune, Preşedintele Director General, Ovidiu Miculescu, a mai spus că Radio România este pe profit, nu are credite, nici datorii şi nu înregistrează întârzieri la plata facturilor. Printre proiectele strategice pe următorii trei ani figurează: dezvoltarea zonei online, modernizarea în continuare a Arhivei de Aur şi completarea acoperirii posturilor de radio regionale.
RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI – 3 decembrie